Blog Personal fundado el 9 de Enero 2006, por:

Blog Personal fundado el 9 de Enero 2006, por:
¡Viva la Libertad de Expresión!

domingo, 9 de julio de 2006

OUTRA POPULAR FRESCURA DO VRAN NO "REAL CONCELLO DE ARES"


A lixeira verborrea do Alcalde de Ares obrígalle a empezar a tragar sapos.
Xa celebra matrimonios antinaturaies. Eureka! Escoita aquí
Este sábado 8 de xullo, coincidindo coa estancia do Papa Católico en España, e no primeiro aniversario da legalización do matrimonio homosexual contra o cal se manifestaron as hostes Populares do PP, o tamén alcalde popular de Ares, que había profusamente declarado nos medios de comunicación que nunca celebraría "matrimonios antinaturaies, porque todo o mundo ía querer probar de todo", oficiou a unión dunha parella de homoxesuaies que levaba xa moito tempo "vivindo en pecado".
Un dos noivos, xa sesentón é natural de Chanteiro. Manolito do Zoqueiro (Manuel Hermida Peinado), "Manolo Cazolo", xa de neno amosaba certo amaneramento, gustáballe xogar coas nenas e ata asistiu á Escola Unitaria de Nenas de Chanteiro.
De todos os xeitos casouse cunha muller en A Coruña da cal ten netos. Mais tarde deu renda solta ás súas tendencias e leva máis de vinte anos "vivindo en pecado" con outro home, situación que acaba de
legalizar (¿veremos?) o Popular Manuel Cendán, seguindo os pasos de Cabezas en Ourense e doutros moitos populares que carecen de coherencia criticando as leis progresistas, pero logo aproveitándose delas.

Esto dicía o paxaro:

El popular José Manuel Cendán, alcalde del municipio coruñés de Ares, sigue en sus trece. Insiste en que no casará a parejas del mismo sexo porque va en contra de su conciencia y advierte de que el matrimonio de gais y lesbianas fomentará la homosexualidad. «Eso va contra la naturaleza», dice rotundo. -Delegaré en algún concejal. Yo no me niego a eso por razones políticas ni religiosas, sino simplemente porque va contra la naturaleza, que es lo más sabio. No hay más que observarla. Ayer, por ejemplo, estaba en el Concello, que está en obras, y había un nido de pájaros: la hembra cuidaba los huevos y el macho iba y venía trayendo la comida. Eso es la naturaleza y lo que dice es que una pareja está formada por un macho y una hembra. No hay más. Además, creo que hay que defender la familia.

Romayo de Chanteiro

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Comentarios